Arbetsdagar/Working days 25/4 & 3/10

Uppdaterat: 13 apr. 2020

Under vårarbetsdagen kommer vi att göra en allmän uppsnyggning och iordningställande inför säsongen. Målningsarbete och arbete med bryggor kommer att utföras. Vidare ska segeljollar och klubbens båtar göras i ordning. Hamnkommittén fördelar arbetet vid mötet kl 09.00 båda arbetsdagarna. English: During the spring working day, we will do a general revamping and preparation for the season. Painting and bridging work will be carried out. Furthermore, sailing dinghies and the club's boats will be made in order. The Port Committee distributes the work at the meeting at 09.00 both working days.

Senaste inlägg

Visa alla

Avfallshanteringsplan

Klubben har nu fått sin lagstadgade Avfallshanteringsplan godkänd av Mariestads kommuns miljöhandläggare den 11/4 2024 Avfallshanteringsplan

Julbord

Välkomna på Julbord lördagen den 9 dec. kl. 17.00 i klubblokalen. Anmälan till Krister senast den 4/12 på tel. 070-5282605.