Information om kanalsimmet / Canal swim

Uppdaterat: 13 apr. 2020

Vid årets Götakanalsim, Lördagen 1/8 2020, ordnar vi med säkerhetsbåtar. För vår insats erhåller vi ett bidrag till klubben. Anmäl gärna redan nu om du har möjlighet att vara med och hjälpa till. I övrigt se hemsidan och anslagstavlor. English: At this year's Götakanalsim, Saturday 1/8 2020, we have arranged safety boats and received a contribution to the club for our efforts. Feel free to register now if you have the opportunity to participate and help. Otherwise see the website and notice boards.

Avfallshanteringsplan

Klubben har nu fått sin lagstadgade Avfallshanteringsplan godkänd av Mariestads kommuns miljöhandläggare den 11/4 2024 Avfallshanteringsplan

Julbord

Välkomna på Julbord lördagen den 9 dec. kl. 17.00 i klubblokalen. Anmälan till Krister senast den 4/12 på tel. 070-5282605.