Inställda datum / Canceled dates

Den gemensamma vårarbetsdagen den 25 april är inställd på grund av rådande omständigheter med Corona-pandemin. Om ni vill hjälpa till med något som vi brukar göra på vårarbetsdagen utomhus t ex två och två kan ni kontakta hamnfogden Johnny Kjellberg på telefon 070-6251411 och göra upp med honom om lämplig arbetsuppgift och dag. Sjötorps Båtklubb ställer in vårmötet den 2 april 2020, med anledning av Coronaviruset (Covid-19). Vi följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer. Hälsningar Styrelsen Sjötorps Båtklubb English: The spring working day on April 25 is canceled due to prevailing circumstances with the Corona pandemic. If you want to help with something that we usually do outdoors you can contact the port guard Johnny Kjellberg by phone on 070-6251411 and decide with him the appropriate task and day. Sjötorps Boat Club cancels the spring meeting on April 2, 2020, due to Corona virus (Covid-19). We follow the state recommendations regarding the ongoing pandemic.

Avfallshanteringsplan

Klubben har nu fått sin lagstadgade Avfallshanteringsplan godkänd av Mariestads kommuns miljöhandläggare den 11/4 2024 Avfallshanteringsplan

Julbord

Välkomna på Julbord lördagen den 9 dec. kl. 17.00 i klubblokalen. Anmälan till Krister senast den 4/12 på tel. 070-5282605.