Navigationskurs

Hej!

Föreningen Slupen Oskar kommer att hålla navigationskurs Sjöbefäl klass VIII (avser yrkes och passagerartrafik) och inbjuder nu intresserade medlemmar i Sjötorps Båtklubb att delta, antalet platser är begränsat först till kvarn gäller. Man räknar med att starta kursen under slutet av februari. Förkunskap minst förarbevis, kostnaden inte klar men någonstans mellan 2 000 till 3 000 kr för kurslitteratur, läraren ställer upp gratis. Anmälan till Eie Bengtsson 070 - 248 15 00 snarast.

Hälsningar

Sjötorps Båtklubb

Senaste inlägg

Visa alla

Avfallshanteringsplan

Klubben har nu fått sin lagstadgade Avfallshanteringsplan godkänd av Mariestads kommuns miljöhandläggare den 11/4 2024 Avfallshanteringsplan

Julbord

Välkomna på Julbord lördagen den 9 dec. kl. 17.00 i klubblokalen. Anmälan till Krister senast den 4/12 på tel. 070-5282605.