Årsmötet den 26 november uppskjutet tillsvidare. / Annual meeting canceled

Sjötorps Båtklubb följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer med anledning av Coronaviruset (Covid-19). Därför är årsmötet den 26 november uppskjutet tillsvidare. Julbord och julbad som var planerade i december ställs in.

Ny information om årsmötet kommer senare.

Hälsningar Styrelsen Sjötorps Båtklubb English: Sjötorps Båtklubb follows the Swedish Public Health Agency's recommendations due to the Corona virus (Covid-19). Therefore, the annual meeting on November 26 has been postponed indefinitely. Christmas feast and Christmas bath that were planned for December are canceled.

New information about the annual meeting will come later. Greetings The board of Sjötorps Båtklubb

Avfallshanteringsplan

Klubben har nu fått sin lagstadgade Avfallshanteringsplan godkänd av Mariestads kommuns miljöhandläggare den 11/4 2024 Avfallshanteringsplan

Julbord

Välkomna på Julbord lördagen den 9 dec. kl. 17.00 i klubblokalen. Anmälan till Krister senast den 4/12 på tel. 070-5282605.